יום שישי, 11 בספטמבר 2015

קנקון בעשר נקודות

אז מה היה לנו החופש הזה?

1. מלון בקנקון, הכל כלול, 3 בריכות אחת מהן של ילדים, אחת של צבים ודגים אז לא נחשב, ים אחד גדול גדול בצבע טורקיז עם מים נעימים וחול זהוב.

2. דולפינים. בכל מקום סיפרו לנו שאפשר ללטף דולפינים. ובעלות סבירה (פלוס פלוס פלוס) גם לקבל מהם נשיקה בלחי, לרכב להם על האף או לתפוס להם בסנפיר לשיוט קצר. שכחו לספר שמדובר בסשן צילומים מרהיב, שבסופו, אם נחליט להיפרד ממספר מעות לא מבוטל בצבע ירוק, נוכל גם לקבל את התמונות הביתה. בצורת דיסק. (ירוק דולר, לא של 20 ש"ח).

3. כרישים וחתולי ים, כי גם כאלה ליטפנו, וגם את התמונות האלה השארנו אצל הצלמים.

4. למי שפספס - לא רק ליטפנו כרישים וחתולי ים, אלא ממש שחינו איתם יחד בבריכה לא גדולה במיוחד והיה ממש מגניב. כל חלקי הגוף עדיין איתנו וגם לכרישים שלום.

5. שנורקלינג. בכל מקום שהלכנו אליו הציעו לנו שנורקלינג - בחוף הים ליד המלון, בחוף הים באי השכן, בסירה פרטית, בסירה משותפת, בחוף הים בפארק היוקרתי או בחוף השכן. הרבה ים יש בקנקון, וגם ריף יפהפה, וכך מצאנו עצמנו משנרקלים יחד עם דיירי סירות שכנות ומציצים מבעד לקשתות ומתחת לאוניות טרופות ובתוך אלמוגים. עד שאלמוג תקף את יעל וחזרנו לסירה.

6. גם צללנו במים הצלולים לחופי איסלה מוחרס (אי הנשים) כדי לראות יותר מ400 פסלי אבן שקועים בים. מרהיב. 

7. הבנות בילו 2 בקרים במועדון הילדים. הן ראו את זה כחוויה, כי הנה הן הולכות לבית ספר, שזה ממש מגניב כי הן בחופשה. אנחנו בילינו עם יערה בינתיים בים ובבריכה, שתינו מלא שייק דקירי תות (עאלק שתינו. שתיתי) והשתעממנו (כאילו, השתעמם..) מרביצה על החוף ושיזוף סתמי. היה נפלא.

8. היינו חולים. כולנו. ביקרנו יומיום בחנות של המלון כדי לקנות תרופה כזו או אחרת - כדור נגד כאב ראש, סירופ בטעם דובדבן נגד התקררות (או האנגאובר ממתקים. אנחנו עוד לא סגורים בעניין), משחה נגד חררה, משחה לאחר שהייה ממושכת בשמש וסוכריות מציצה לכאבי גרון. כי רק ככה נופשים! כשאחד מהעובדים ניסה לגלות חמלה לאפי הנוזל או שיעולי הרטוב, בח"לי ביטל אותו ואמר - טבילה קטנה בים, קצת שמש, והיא שוב בריאה כמו שור. כאילו מה כבר ביקשתי? קצת רחמים?! מה לא מגיע לי?!

9. ביקרנו בפארק xcaret שהיה די מגניב. ראינו יגואר ופומה (או 2 פומות ויגואר בפוטנציה), מלא ציפורים צבעוניות (כולל קצאל, שזו הציפור הלאומית של גואטמלה בכלל..), צבים, כרישים, חתולי ים, קופים ואיגואנות (סתם, איגואנות הסתובבו חופשי בקנקון, לא צריך פארק בשביל זה). ולטאה אחת שהולכת על זוג רגליים אחוריות.

10. היה לנו הרבה הרבה זמן משפחה יחד. בלי פלאפונים, בלי אינטרנט, הרבה זמן מנוחה ובילוי משותף, אוכל טוב, אלכוהול בינוני (כלול) ושמש. הרבה שמש.

היתה חופשה נהדרת. נחנו, בילינו יחד, ישנו (אני ישנתי, האיש טען שהטרקטור שחפר כל הלילה לידו הפריע למנוחתו) וחזרנו נמרצים להכנת ארוחת חג.

למי ששואל למה אין תמונות - יש, אבל זה יעלה לכם 89$.


נשיקות <3 עינת


2 תגובות:

גלית אמר/ה...

חחחח, כמה צחקתי.
נראה שהיתה לכם חופשה נהדרת.
וכן, מוכנה לשלם 89 דולר לתמונות (הרגת אותי מצחוק)

אמא יוצרת אמר/ה...

גלית, יא מותק אחת!
שמחה שצחקת, זו תמיד המטרה :)
וגם אני הייתי מוכנה לשלם בכרישים, אבל המנטה ריי שברו לי את המכסה וויתרנו על הכל.